Tapahtumat ja toiminta

Säännöllinen toimintamme

Perhekahvila

Perhekahvilamme kokoontuu maanantaisin klo 9.30-12 Ylistaron nuorisotila Kyttiksellä (Matinpalontie 1).

Kaikki lapsiperheet toivotetaan tervetulleiksi!  Perhekahvilassa vietetään yhdessä aikaa vaihtaen lapsiperheiden kuulumisia. Kahvilassa on saatavilla pientä tarjoilua ja voit myös ottaa mukaan omat eväät (tilassa jääkaappi ja mikro).

Seuraa perhekahvilan tiedotusta somessa! Jos haluat liittyä perhekahvilan WhatsApp-ryhmään, laita viestiä p. 041 4623790.

Muskari

Muskarissa lauletaan, soitetaan ja leikitään yhdessä ohjaajien Susanna Marttilan ja Mervi Karhusen kanssa.

Muskari kokoontuu joka toinen keskiviikko Ylistaron kirjaston kahvisalissa.

Ryhmiä on kaksi:
▪️ vuosina 2020-2022 syntyneet lapset osallistuvat muskariin yhdessä huoltajan kanssa, muskariaika klo 18.00-18.30
▪️ vuosina 2017-2019 syntyneet lapset osallistuvat muskariin ilman huoltajaa, muskariaika klo 18.35-19.05

Muskarin kauden hinta on MLL Ylistaron yhdistyksen jäsenille (aikuisjäsen)  30 € ja muille 35 €.

Voit tiedustella vapaita paikkoja sähköpostilla mll.ylistaro@gmail.com.

Jäseneksemme voit liittyä täällä: https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi . Liitä jäseneksi myös lapsi, heille jäsenyys on ilmainen!

Ipanajumppa

Ipanajumpassa 3-5-vuotiaat lapset pääsevät liikkumaan ja leikkimään, opettelemaan ryhmässä toimimista ja rauhoittumista. Jumppa pidetään torstaisin klo 17.20-18.00 Kirmaushallilla.

Ipanajumpan hinta on MLL Ylistaron jäsenille (aikuisjäsen) 25 e ja muille 30 e. Sisarusalennus 5 e.

Voit tiedustella vapaita paikkoja sähköpostilla mll.ylistaro@gmail.com.

Jäseneksemme voit liittyä täällä: www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/. Ilmoita jäseneksi samalla myös lapsesi, heille jäsenyys on ilmainen!

MLL tarjoaa jumppaajille vakuutusturvan jumppien ajaksi.

Tervetuloa liikkumaan ja leikkimään!

Tulevia tapahtumiamme

Ajankohtaista tietoa tapahtumistamme saat kotisivujen lisäksi Facebook-sivuiltamme MLL Ylistaro ja Instagramissa mll_ylistaro.

Tulossa mm. perinteinen Lapset ensin -keräys Ylistaron yläkoulun tukioppilastoiminnan tukemiseksi 💙

Tarkempia tietoja tulossa lähempänä tapahtumia!

Elokuvanäytös 9.5.

Tarjoamme maksuttoman elokuvanäytöksen helatorstaina 9.5. klo 14 elokuvateatteri Matin-Tuvassa. Elokuvana on Viidakon veijarit 4. Tarjolla myös elokuvaherkkuja, tervetuloa!

Leikitään Pikku Kakkosta -kesäkiertue Seinäjoella 6.7.!

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on kutsunut Pikku Kakkosen kylään Seinäjoelle. Ja nyt haluamme kutsua kaikki lapsiperheet mukaan viettämään unohtumatonta kesäpäivää kanssamme!

"Pikku Kakkonen, Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja sen paikallisyhdistykset tuovat paikkakunnille kolmituntisen, koko perheen yhteiseksi iloksi suunnitellun Leikitään Pikku Kakkosta -tapahtuman, jonka kruunaa televisioon taltioitava konsertti. Koko perheen piknik-tapahtuma on esteetön ja siihen on vapaa pääsy.

MLL:n paikallisyhdistykset järjestävät tapahtumiin monipuolista tekemistä omien alueiden toimijoiden kanssa. Kunkin paikkakunnan tarjoamat elämykset luovat tapahtumiin oman uniikin tunnelmansa. Tapahtumissa lapset pääsevät myös tapaamaan Pikku Kakkosesta tuttuja suosikkihahmojaan." (Ylen uutinen, linkki alla)

Lue lisää: https://yle.fi/aihe/a/20-10006338