Monipuolista toimintaa ylistarolaisille lapsille ja nuorille!

Mannerheimin lastensuojeluliiton Ylistaron yhdistys on perustettu 18.10.1922.

Olemme iloinen, aktiivinen ja kekseliäs yhdistys, joka toiminnallaan haluaa tarjota tapahtumia ja toimintaa ylistarolaisille perheille Ylistarossa. Jäseniä yhdistyksessämme on noin 260.

Järjestämme runsaasti toimintaa lapsiperheiden tueksi ja iloksi. Toimintaamme kuuluu esimerkiksi viikoittainen perhekahvila ja muskaritoimintaa. Järjestämme lisäksi erilaisia tapahtumia, kuten kesäisen liikuntapyrähdyksen, syksyisen retkitapahtuman Ilta Ihan Metsässä ja joulun alla järjestettävän Joulupuu-keräyksen. Lisätietoa säännöllisestä toiminnastamme sekä tulevista tapahtumista saat tapahtumat ja toiminta -välilehdeltä.

Yhdistys järjestää vuosittain kevät- ja syyskokouksen. Tämän lisäksi hallitus kokoontuu noin joka toinen kuukausi. Yhdistyksemme hallituksessa toimii 11 vapaaehtoista . Hallituksen jäsenten tiedot löydät yhteystiedot-välilehdeltä.

Haluatko tukea toimintaamme?

Yhdistyksemme pyörii vapaaehtoisten voimin. Mikäli sinulla olisi aikaa ja halua toimia lapsiperheiden hyväksi yhdistyksemme kautta, ota rohkeasti yhteyttä!

Voit tukea toimintaamme myös liittymällä jäseneksemme, jolloin olet oikeutettu lisäksi runsaisiin jäsenetuihimme!