Tapahtumat ja toiminta

Säännöllinen toimintamme

Perhekahvila

Perhekahvilamme kokoontuu toukokuussa leikkipuistoissa ja kevätkauden päättää vierailu Wanhalla Markilla 4.6. Katso tarkempia tietoja alla ja seuraa some-kanaviamme!

Syksyllä perhelahvila todennäköisesti palaa taas Ylistaron nuorisotila Kyttikselle (Matinpalontie 1). Tiedotamme tästä alkusyksystä!

Kaikki lapsiperheet toivotetaan tervetulleiksi!  Perhekahvilassa vietetään yhdessä aikaa vaihtaen lapsiperheiden kuulumisia.

Seuraa perhekahvilan tiedotusta somessa! Jos haluat liittyä perhekahvilan WhatsApp-ryhmään, laita viestiä p. 041 4623790.

Muskari ja ipanajumppa

Muskarin ja ipanajumpan kevätkausi on päättynyt. Kiitos kaikille mukana olleille! Tiedotamme harrastustoiminnan käynnistymisestä alkusyksystä.

Tulevia tapahtumiamme

Ajankohtaista tietoa tapahtumistamme saat kotisivujen lisäksi Facebook-sivuiltamme MLL Ylistaro ja Instagramissa mll_ylistaro.

Lapset ensin -keräys 17.-31.5.

Lapset ensin -keräyksen tuotto ohjataan tänäkin vuonna Ylistaron yläkoulun tukioppilastoimintaan. Tukioppilastoiminnan ydintä on nuorten osallisuus, kouluhyvinvointi ja kiusaamisen ennaltaehkäisy. Tukioppilaat rakentavat koulussa hyvää ryhmähenkeä ja kiusaamisen vastaista normia sekä huolehtivat, ettei kukaan jäisi yksin.

Keräys järjestetään 15.-31.5.2024 ja siihen voi osallistua lahjoittamalla haluamansa summan ylistarolaisissa yrityksissä oleviin keräyslippaisiin, MobilePaylla (88360)  tai tilisiirrolla (FI96 4744 0010 1577 28). Lisäksi tukioppilaat ovat lippaineen S-Market Ylistaron pihassa 21.5. klo 10-14.

Rahankeräyslupa RA/2024/813

Yhdistyksen kevätkokous

Mannerheimin lastensuojeluliiton Ylistaron yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään lauantaina 25.5. klo 17.30 alkaen Ylistaro-talolla (Kaukolanraitti 5). Esillä sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!

Leikitään Pikku Kakkosta -kesäkiertue Seinäjoella 6.7.!

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on kutsunut Pikku Kakkosen kylään Seinäjoelle. Ja nyt haluamme kutsua kaikki lapsiperheet mukaan viettämään unohtumatonta kesäpäivää kanssamme!

"Pikku Kakkonen, Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja sen paikallisyhdistykset tuovat paikkakunnille kolmituntisen, koko perheen yhteiseksi iloksi suunnitellun Leikitään Pikku Kakkosta -tapahtuman, jonka kruunaa televisioon taltioitava konsertti. Koko perheen piknik-tapahtuma on esteetön ja siihen on vapaa pääsy.

MLL:n paikallisyhdistykset järjestävät tapahtumiin monipuolista tekemistä omien alueiden toimijoiden kanssa. Kunkin paikkakunnan tarjoamat elämykset luovat tapahtumiin oman uniikin tunnelmansa. Tapahtumissa lapset pääsevät myös tapaamaan Pikku Kakkosesta tuttuja suosikkihahmojaan." (Ylen uutinen, linkki alla)

Lue lisää: https://yle.fi/aihe/a/20-10006338